Vi søger Barselsvikar

Barselsvikariat hos Tina Trolleys – Kontorassistent

Vores nuværende kontorassistent går på barsel – vi søger derfor en blæksprutte, som kan varetage de samme opgaver. Du vil blive en del af en lille virksomhed, hvor vi alle bidrager til vores lille familie.
Vi ligger stor vægt på, at alle passer ind i teamet, da vi ikke er flere end vi er.
Dine arbejdsopgaver udføres på kontoret, hvor du vil sidde sammen med vores bogholder, chefen selv og til tider vores lagermand, som bl.a. bestiller varer hjem fra leverandører.

Har DU mod på følgende arbejdsopgaver?

  • Tage imod ordre pr. telefon samt mail og indskrive disse (Vi arbejder i Navision)
    • Arrangere transport til Norge/Sverige
  • Fakturering af leverede ordre
  • Udarbejdelse af tilbud
  • udarbejdelse af datablade ved nye produkter
  • Diverse Ad Hoc opgaver
  • Vedligeholdelse af hjemmeside – Produktsystem samt nyheder
  • Nyhedsinformationer til LinkedIn – Opdateres løbende
  • udarbejdelse af flyers/små brochure – Kendskab til InDesign er en fordel, men ikke et must

 

Kan DU også vinge nedenstående af?

  • Du er mødestabil i tidsrummet mandag-torsdag fra kl. 7.00-15.45 samt fredag kl. 7.00-12.15
    • Enkelte dage må arbejde om fredagen til kl. 13.00 påregnes
  • Du er serviceminded og kan arbejde selvstændigt
  • Du kan kommunikere på dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt

 

Så kan VI tilbyde dig følgende:

  • Barselsvikariat i perioden 1. december 2022 til 31. december 2023 – Evt. mulighed for forlængelse
    • Oplæring vil ske i perioden frem til marts, så du til den tid kan køre selvstændigt
  • 37 timers stilling
  • Kontorstol med mange hatte – Du er især ansvarlig for at holde styr på vores ordre, der skal ud af døren til tiden
  • At være en del af en lille familie på omkring 10 ansatte
  • Løn aftales efter kvalifikationer

 

Ansøgning & CV kan sendes til tina@tina-trolleys.dk senest d. 31. oktober 2022.

 

De bedste hilsner, Tina Trolleys